Selenyildiz ben ilk doğumumu 2021 Kasım’da nehir hocada yaptım. Aslında doktor olarak memnun kaldım ama doğumum çok iyi hatırladığım bir doğum olmadı malesef. O gün hastane çok yoğundu ve benim 9 10 cm açılmamla beni çok fazla beklettiler. İlk doğumum olduğu için zaten korkuyordum. Doğumhaneye geçtikten sonra da meğerse bebeğin kordonu kısaymış ve kanala eğri girmiş. Bunları söylemeden ebe başımda niye bir türlü doğuramadın, hadi düzgün bir şekilde ıkın, doğumun bitmedi diye öğle yemeğini kaçırdım falan diye söylendi. Ebenin sesi hala kulaklarımdadır yani. O ebe artık orda çalışmıyor bildiğim kadarıyla ama ben sırf o deneyimim yüzünden ikinci doğumumda tercih eder miyim bilmiyorum. Doktor iyi evet ama ebelerini özel mi seçmek gerekiyor, ona da ayrı para verince çok pahalı oluyor. Bide çocuk doktorundan ben de memnun kalmamıştım. Kızım 2 gece sarılıktan yoğun bakımda yattı sık sık kontrol edilmesi gerekiyordu. Ama doktoru yerinde bulmak çok zordu. Hep bekledik. Aradan 4 yıl geçmiş olacak aslında ikinci bebeğim doğunca ama evimizi de taşıdık orası çok uzak kalıyor diye büyük ihtimal tercih etmem diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi doktor iyi bir doktor. Sonuna kadar normal doğumu destekliyor. Bana suni sancı bile takmadı mesela. Benim tercihimdi o da. Bebek zorlanmasa hiç kesi de olmayacaktı normalde ama 2 dikişlik bir kesim vardı. O da hızlı toparladı. O yönlerden iyiydi. Hakkını yemeyeyim.