Merhaba kızlar ayın 23 ünde doktora gitmiştim özel hastane takipliyim bugün de ayın 2 si 10. Günüm oluyor yani tam ama muayene gününü de saydıkları için almadılar çok saçma buldum muayene olduğumuz gün çıkıp kontrole girecek değiliz haftasonu zaten doktor yok dün de yılbaşı tatiliydi ve ben kramplara dayanamayarak gittim birton yol doktorum sanki yeni hastaymışım gibi almadı beni muayene ücreti ödememi istedi herşeyi geçtim böyle ağrılarla gelen hastaya iki dk bakılamaz mıydı para tuzağı olmuş nefret ettim. Sizden ricam Gebze/kocaeli için tavsiye ettiğiniz doktor var mı? Doktorumu değiştiricem medicalparka gidiyordum