bengonca Maxi cosi almıştım bende arkası mandallıydı gayet iyiydi ama iade ettim çünkü emniyet pedleri çocuğun kafasının duracağı yerdeydi rahatsız edici duruyordu. Şimdi de arkası ipli bi model aldım Elele flight ama onunda ipleri zamanla gevşerse diye korkuyorum ne zormuş bebek arabası almak