İlk gebeliğimde 9 ay boyunca belim ağrımıştı, şu anda 2.gebeliğim ilk haftalarda belim ağrıyordu fakat 15 haftalık oldu ağrılar kalçama yöneldi kramp gibi resmen… İlkte oğlum oldu doktor 2.sine 14 haftamda kız görünüyor ama 1 ay sonra tekrar bakalım dedi. Kız bebişler kalçaya mı vuruyor yoksa ? 😞