risra2580 O kadar üzgünüm ki, 2. Kez kimyasal gebelik geçiriyorum artık gerçekten sağlıklı bi gebelik yaşayacağıma karşı inancım çok azaldı. Benim gibi olan sonra sağlıklı hamilelik geçiren var mı motivasyona o kadar ihtiyacım var ki 😔
Dilo1 risra2580 bende az önce 11 olan değerimin düştüğünü öğrendim 2.3 e düşmüş. Kimyasal gebelik oluyor değil mi
prensesannesi-01 risra2580 bende kimyasal gebelik yaşadım canım umudunu kaybetme. Kimyasaldan kaç ay sonra tam hatırlamıyorum gebe kaldm bir kızım oldu 😍
ucanpayanda risra2580 benim de 2 kimyasalım var. 1.5 senedir deniyoruz. 10 aydır kimyasal bişe olmadı hiç hep negatif..
risra2580 prensesannesi-01 Sizin adınıza çok sevindim, Allah bağışlasın hep hayırlı evlat olsun. İnşallah bir gün aynı haberi almak bana ve isteyen herkese nasip olur 🙏
Biranneikibebe Merhaba son 4 yılda sayısını hatırlayamadığım kadar çok geçirdim ve sağlıklı gebelik elde ettim bunun varlığını sürdürememesinin mutlaka hayırlı bir nedeni vardır ardında bilemediğimiz olanda bir olmayanda bin hayır ara derler üzülmeyin lütfen 🍀
risra2580 Biranneikibebe Maşallah 🧿 Benim yaşadığım endişeyi ve korkuyo çok iyi anlıyorsunuzdur. Bir sey sormak istiyorum acaba genetik test yaptırdınız mi önerdi mi doktor
prensesannesi-01 risra2580 amin canım çokça teşekkür ediyorum Rabbim gönlüne göre versin en kısa zamanda Amin
Biranneikibebe risra2580 kimyasal dışında daha büyük haftalarda kalbi duran bir gebelik yaşadım (10. Haftada) genetik ve pıhtılaşma bakıldı onlarda bir sorun çıkmadı.