Dduman Gebelikte 3lü aşı hakkında bilgisi olan var mı? Sadece tetanoz yeterli mi yoksa sadece 3 lü aşı mı yapılmalı.3lü aşı kaçıncı hafta yapılmalı tek doz yeterli mi? Yaptıranlar bilgi verebilir mi ?
KubraYksl1 Dduman ben tetanoz yaptırdım sadece. 5 yıl içerisinde 1 kez yaptırdıysan sadece 1 doz vuruyorlar. Bana 2 doz vuruldu. En son orta okulda yaptırdım çünkü.
myangelson Dduman bende onu yaptiracaktim 34 haftadan sonra ama memlekete geldik bazı sebeplerden dolayı , burada takip eden perinatoloji doktoru da normal tetanoz ol yeter dedi bende onu vurdurdum 26. Haftamda tek doz
Dduman myavocado herhangi bir yan etki yaşadınız mı aşırı kol ağrısı gibi ? Birde özel mi alıp yaptırdınız.
myavocado Dduman özel hastanede takipli idim, hastanede yapıldı, yani hastane getirtti eczaneden, ama aşının eczane satış fiyatı dışında ücret çıkmadı. 700tl gibi bir şeydi 6-7 ay oluyor yaptıralı. Hiç bir yan etkisi olmadi bende
Dduman KubraYksl1 bende 2015 de ilk işe girdim de yaptırdım baya ağrım olmuştu şimdi ağrı falan gözüme gelmiyor 3lü bebeğim için daha iyiyse onu oluyum istiyorum çünkü doktorum önemsemedi bile eskiden yapılmıyordu sen bilirsin dedi
KubraYksl1 Dduman güzelce araştırın öyle yaptırın derim ben. Bazen alerji yapmayan şeyler alerji yapabiliyor. Sizi korkutmak için demiyorum bunları beni yanlış anlamanızı hiç istemem.
Dduman myangelson hiç bilgim dahilinde değil bağışıklık mı sağlıyor korumamı sağlıyor bilmiyorum ama boğmaca olmuştum bağışıklığım vardır öyle bir gelgit içindeyimki
myangelson Dduman doktorunuza danışınız mi bu konuyu? Mesela ben Tekirdağ’da gittiğim perinatolojiye sorduğumda bu aşıyı önermişti şimdi memleketteki perinatolog gerek yok parayla almana direk normal tetanoz yeter dedi 😅🤷🏻♀️
myangelson Dduman çok şaşırdım 😅 çünkü geçen eşimin halasiyla konuşuyorduk 35-40 sene önce aşı olduğunu anlatıyordu şuan büyük oğlu kaç yaşında tam bilmediğim için ortalama söyledim 😂😂