Yenianne6161 Selam kızlar dün sezaryen doğum yaptım ancak ağrı ve gaz için önerileriniz var mıdır? Biraz zorlu geçiyor çok yürüyüş yaptım daha 2. Günü ama bir an önce rahat rahat bebegimle ilgilenmek istiyorum
Yenianne6161 nurdaneg0716 dikiş yerlerim çok agriyor ya ayağa kalkınca sanki biri organlarımdan beni çekiyor gibi 😃