Arkadaşlar sırasıyla betalarım aşağıdaki gibi. İlk kimyasal gebelik dediler zaten bir hafta kanamam oldu 23 aralıktaki beta zamanı. Sonra değer sıfırlanmadığı için dış gebelik dediler bir gün hastanede yatırdılar işlem yapılmadı. Ağrım olduğu için acile gittim acildeki doktor yüzde elli artış var rahim temiz dış gebelik değilde yeni oluşan normal gebelik olabilir dedi. Hala ağrım var ama bir hafta sonra tekrar bakılıcak. İstanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz doktor var mı. Bu yazdıklarım zeynep kamildeki doktorlarım söyledikleri. Özel yada devlet öneriniz olursa beklerim. Benim gibi bir durum yaşayan varsa anlatabilirse çok sevinirim