eylulll01 Kızlar evde yaptığım gebelik testi pozitif çıktı kan vermedim 2 aydır regli olmuyorum tahmini sizde kaç çıkar?
m_mervee eylulll01 bizcesi mi var herkeste bu değişiyor kontrole gitsen kalp atışını duyacak kadar olmuş zaten 🙂
myavocado eylulll01 iki aydır regl olmamak iki aylık, 8 haftalık hamilelik demek, artık beta takibi olmaz bunun kese, bebek, kalp atışı her şeyi zaten oluşmuştur. Hemen doktora gidin, çoktan gitmeniz gerekiyordu, folik asit vitamin baslanacaktı
m_mervee eylulll01 canım doğrusunu anladıkta zaten biz nerden anlicaz kişiden kişiye değişen bir durum bu tahlil vermeden bilemezsin en fazla adet tarihinden hafta hesabı yapılır