Hasret72 30 haftalığım afedersiniz yer tuvaletine gidiyorum eğilip kalkmakta zorlanıyorum kasılıyot karnım kalkınca birde sırtım ağrıyor hep, Yer tuvaletini gidince de daha çok ağrıyor kalkınca Benim gibi sıkıntı yaşayan var mı? Nr yapabilirim ya
Nurtanesi89 Hasret72 canım bu kadar zorlanıyorsan eğer wc ni klozete çevirebilirsin. O haftalar da alaturka tuvalet zorlar bence de. Eşinden rica et. Alaturka wc ni klozete çevirsin. Zorlanma.
ceren-123 Hasret72 36 haftalık gebeliğim benimde aynı maalesef musluğu tutup kalkıyorum mecbur . Anlık ağrı oluyor kasılıyor
Sundus_0 Hasret72 doğum şekliniz belli mi acaba eğer normal doğumsa skuat egzersizi yapıyormuş gibi düşünün motive edin kendinizi annenize geçene kadar 🥰😄
Ftmnnr Hasret72 şuan en mantıklı şey plastikten bı sandalyenin ortasını kesmek diyeceğim ama oda mantıklı gelmedi sonradan 😂 ama çok zorlanırsaniz bu yöntemi de kullanabilirsiniz evet çok zor oluyo elimden geldiğince o tuvaleti tercih etmiyorum
Hasret72 Nurtanesi89 riskli gebelik diye kayınvalidem de kalıyorum öyle bir şansım yok, son ay bir ay sonra anneme gececem orda kalacam doğuma kadar, orda klozet var. Ozamana kadar nasıl dayanacam ya, birde böbrek sorunu yaşıyorum günde 4 5 litre su içiyorum diyebilirim mecburen. Sık sık gitmek zorunda kalıyorum
keyfimin-kahyasi-misin Hasret72 Yaparmidiniz bilmem ama bı eski plastik sandelyeyi kesip Koyabilirsiniz tovaletin oraya
Hasret72 Sundus_0 hayır belli değil doktor son hafta belli olur demişti, motiveyi geçin ağrım oluyor kalktığımda:( Bu sefer acaba bebeğe zarar verir mi bir sorun olur mu korkusu oluyor, her gidişim de ağrım oluyor