Sevin21
Bizim biraz problemli oldu perinatolog takipliydim doktor acil sezaryen ve yatış dedi mesai saati bitti gitti nöbetçi doktor beni yatırdı ama doktor notuna sezaryen yazmadığı için suni sancı verildi ne olur ne olmaz diye birşey yiyip icmeme izin vermediler 11 saat suni sancı sonucu tansiyon daha da yükseldi suyum kalmadı hastane değiştirip başka hastanede sezeryana alindim toplamda 24 saat aç kaldığım için bebeğim çok aç doğdu ve kan şekeri çok düşmüştü o yüzden kuveze girdi