Kızlaaar selam. Ben 37.hafta içindeyim ve doktorum artık doğumunu başlatmak için destekleyici şeyler yapabilirsin dedi. Ben de herkes gibi ahududu yaprağı çayı, yaş hurma vs aldım ama nasıl kullanacağız bunları mesela günde kaç hurma ya da kaç bardak çay? Ya da ekstra yapabileceğim şeyler önerir misiniz 🌸 Birde bunları kullananlar faydasını görenlerden yorum alırsam çok sevinirim 🐣