Kubra11122 38+3 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi yapıldı doktor lekelenme olur dedi oldu ama çok fena bir bel ağrısı başladı bu normal mi arkadaşlar doktora danıştım ama daha cevap vermedi başına gelen var mı
Rabiamina Kubra11122 benim de bel ve karın ağrım çok oldu. O geçti ama ara ara bebek kasıklarıma çok vuruyor
Zeyzeyy- Kubra11122 canım salı günü bana da doktor baktı ama açılmaya mı çatıya mı bilmiyorum aynı şeyler mi tuşe falan dedi ama anlamadım
Dfnsyn Kubra11122 Rabiamina Zeyzeyy- Rabiamina Merhabalar ben de normal doğum istiyorum, çatı muayenesi acılı bir işlem mi
Kubra11122 Dfnsyn biranlik bı acı çok fazla dayanilmayacak kadar değil.birde doktorda bitiyor iş biraz narin davranırsa o kadar da acılı değil bence
Rabiamina Dfnsyn kişiyle alakalı bir durum açıkçası. Benim girişte canım çok yandı sonrasında ağrı hissetmedim. Kasmamak önemli olan. Benim bir de doğumu tetiklesin diye uyarı verdi ondan ağrım oldu biraz.
Rabiamina Kubra11122 benim bebek çok hareketli kasıklarıma vuruyor kanama da hala devam ediyor anlamadım. Doktor doğsun diye uyarı verdi onun etkisi galiba
Kubra11122 Jasmine2426 çok fazl değil benim kardeşim yaptırdığında çok kötü demişti çok canım yandı demişti ama benim o kadar kötü geçmedi.doktorun yaklaşımı da önemli tabi