Kızlar selam 37+5 olduk bebiş 3500 olmuş haftaya kadar doğuramazsam 4 kiloyu geçer bebek dedi 17 ocağa sezaryen günü verdi doktorumuz doğumu hızlandırmak için birşeyler yapabilir miyim sezaryenden çok korkuyorum ultrasonda yanılma payı var mıdır acaba belki de daha az kilo olacak sizler ne durumdasınız?