caglaoztrk Kızlar çamlıca medipole gidiyorum, 1200dü kontrol ücretleri gelen zamlarla ne oldu ki acaba 😵💫 umarım eşimin hoşuna gitmeyecek kadar zam yapmamışlardır valla bi de oraya devam edemeyiz falan derse benim için büyük yıkım olur 😅
Bsrackla caglaoztrk Bende Bahçelievler medipole gidiyorum 1250 idi muayene 1800 mü 1850 ne olmuş ufak bi hayal kırıklığı yaşadık ama bakalım nasip 🙄
Bsrackla caglaoztrk Hastaneyi arayıp sorun muayene ücretini isterseniz ben öyle yaptım doğum ne kadar oldu onuda merak ediyorum 🥹
Bsrackla caglaoztrk Yani bencede ben daha fazla bekliyordum inşAllah doğum ücretinide abartmamışlardır 🙄😂