mnks1 kızlar merhaba, göğüs pompası ne kullandınız ? manuelmi elektriklimi ? önerdiğiniz bir marka varmıdır
Gulcan0643 mnks1 önce Manuel aldım çok zorlandım daha sonra trendyoldan çok ucuz bir marka aldım çok memnun kaldım
Bmoon mnks1 Ben bebeğimi sağarak besliyorum bir kaç marka denedim şuan en memnun kaldığım mochi eller serbest