Merhaba güzel annelerim aylarca haftalarca yatan bebeklerimiz için türlü sıkıntılar çeken stresli süreç yaşayan tüm serklajli annelerimize kocaman sarılıyorum 🫂🫂
Çok zor süreçlerden geçtim bir tane kaybım var ikincisi önlem amacli oldu ama yine problem yaşadım 26.hafta da enfeksiyonlar kasılmalar derken yaşadığım yerin yetersizliği yüzünden 2 aydır başka şehirde hastane de ve bir başkasının evinde kaldım 26.hafta da her an dogurabilirsin dediler ve ben o günden beri yaşadıklarımı size tasvir dahi edemem çok sıkıntılı bir süreç yaşadım çok şükür 35.haftama geldim ve doktorum artık kalkabilirsin yatmana gerek yok dedi ama aylardır yattığım için bir an da hareketlenmek çok zor benim için çok ağrılarım oluyor yavaş yavaş adapte olmaya çalışıyorum eğer benimle aynı süreçleri yaşayan varsa umudunuzu sakın kaybetmeyin bana 32.hafta bile imkansız dendi bir çok doktor tarafından bisey olmaz bir daha düşünürsen abdominal olursun diyip acımasızca sanki başka kaybım yokmuş bizim için bu çok normalmiş gibi yaşadığımız onca acıdan sonra ben ağlarken yanımda kahkaha atan asistanlarıyla sakalasan evhamli olduğum için azarlayan insanlardan çok şükür bugünlere geldim daha yolum var evet ama bu kadarı bile bizim için hayaldi uzun lafın kısası belki birilerine umut olurum diye yazmak istedim umarım birilerine dokunabilirim🌸🌸🌸