2prensesannesii2 Sabah bel ve kasık ağrısıyla uyandım hala ara ara devam ediyor bazen ağrılı geliyor bazen gidiyor adet gibi yani ilkimde direk gece suyum geldiği için sancıyla başlamadığı için bilmiyorum bu sancı olabilir mi yada kasılma falan mı ki aceba 🥲
heyben 2prensesannesii2 benim de ilk gebeliğim ama doktorumun ve ebelerin söylediği istirahatte geçiyorsa yalancı sancıdır ama istirahatte geçmeyip düzenli gelip gidiyorsa, adet ağrısı gibiyse doğum sancısıdır