Sevin21 36 haftalık olduk ama bebeğim 3 haftadır gelişimi durmuş kilo alımı yok 2200 de kalmıs yarın acil sezeryana alınacam ne olur bugün kandil dua edin bebeğim sağlıklı olsun küveze alınmasın 🤲
Firdevs06 Sevin21 Sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza alırsınız inşallah stres yapmayın kendinize küçücük bedenleri var ama çok güçlü ve savaşçılar kuveze alınsa bile çok sürmeden cikacagina eminim 🌸
Ed5252 Sevin21 ikiniz de saglikcakla sağ saglim taburcu olun inşallah ❤️ gelişim geriliği için bir neden söylediler mi size neden olduğuna dair
Larraa Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🩷 Korkutmayın kendinizi inşallah gerek kalmaz ama kuvöze alınması da kötü bir şey değil sağlığı için daha iyi olacaktır sonuçta 🌸
Sevin21 Ed5252 amin sagolun yok 3 haftadır gidiyoruz hiçbiri sebepte yok ama gerilik devam ettigi için artık risk oluyor alalım dediler
Ed5252 Sevin21 hamilelik öyle bir şey ki gerçekten ne zaman ne olacak nasıl olacak bilinmiyor. Anne için hem çok duygusal hem çok stresli geçiyor. Rabbim kolaylık sağlık versin ikinize de ❤️