Crnerkn ben hamile değilken yaşamıştım. Sokak kedisi tırmalayıp elimi kanatmıştı. Bende ozaman kuduzun ne kadar kötü birsey olduğunu bilmediğimden oralı olmamıştım. O geceyi evde geçirdim ertesi gün arkadaslarım zorla dr görürdü. Dr sadece tetanoz yapmıştı. Kuduz olsa kaç saat geçmiş belli ederdi turmaladigi yerlerden demişti. Sende kendindeki belirtilere bakarak hareket et ama ben ozaman hamile değildim. Olsam sanırım korkup aşı yaptırırdım (kuduz asisinin bebeğe zararını bilmiyorum araştır tabi öncesinde. Yanı doktora sor net bilgi icin ) geçmiş olsun ☺️