Kızlar bat 9 ocak. 26 Aralıkta yumurtlamam olduğunu düşünüyorum. Hamile olduğumu da düşünmüyorum. 10 ocakta randevu bulabildim kadın doğuma. Daha önce hiç gitmedim bi bakayım istiyorum ne var ne yok. Ama adetimin 2. Günü oluyor. Gidilir mi adetken doktora? Ayrıca yumurtalıklarıma karından ulturasonla bakınca yumurtalıklarım hakkında bilgi verebilir mi doktor ?