15+1 günlük hamileyim dünden beri aşırı bel ağrım var bel ağrısıda degıl kuyruk sokumuna doğru sanki bişey batıyor alt karın agrımda var internette normal bır durum yazıyor ama gecmıyor yatıyorum dinlenıyorum egzersiz yapıyorum acile gitsem bısey yaparlar mı acaba