Kızlar bebeğim 2 gün sonra tam 3 aylık büyüme atağı hesaplama sitesinde şuan atak döneminde olduğunu gösteriyor. Normalde memeye aşırı düşkün ama 5-6 gündür gündüzleri almak istemiyor memeye gelince ağlıyor zar sor veriyorum aldıktan sonra da emiyor bırakmıyor. Durduk yere huysuzlaştı ağlıyor ağzından salyada gelmeye başladı akıyor bu büyüme atağından dolayımı bebeklerde oluyormu böyle atak denilen şey 1 hafta sürüyormuş sonrasında geçiyormu inanın çok yoruldum 😌