Merhaba, benim 2ci hamilelik. Su an 7+6. Ayni bulanti, boş öğürme, iştahsızlık, halsızlık. Ne çocuğuma bakabiliyorum ne evime ne eşime. Başımı yastıktan kaldıramıyorum. Kızımda tam 5 ayına kadar sürmüşdü. Hiç bir şeyin faydasını görmedim. Patates haslayip yiyorum sadece.