Fndsta47 Bugün kontrole gittik 36+3 teyiz bebek 2700 dü vitaminleri keselim dedi . Neden böyle bişey söyledi anlayamadım sizinde başınıza geldi ki bu durum
Melekk_1 Fndsta47 bende de Eğer çok krampların olmuyorsa magnezyum bırak dedi ama vitamini doğuma kadar devam et dedi
Hilalyrdkl Melekk_1 magnezyumu neden bıraktırıyorlar doğuma doğru ? Çok görüyorum bunu yazanları . Bende kullanıyorum merak ettim .
zynpknt Hilalyrdkl kasılma sancı olup doğum başlarsa hissetmezsiniz diye sancıları ağrıları önleme özelliği olduğu için ☺️
Hilalyrdkl zynpknt anladım bende sorarım bir doktora daha var benim ama 30. Haftadayım şuan içebilirim heralde .
zynpknt Hilalyrdkl siz her görüşmede hatırlatın magnezyum kullandığınızı o uygun zamanda bıraktırır diye düşünüyorum