Kızlar selammm. 32 haftalık hamileyim ve bugün kontrole gittim doktorum bebeğin her şeyin normal olduğunu sadece karın çevresinin 2 hafta geride olduğunu söyledi. İçinizde benzer durum yaşayan ya da bu konu hakkında bilgisi olan beni aydınlatabilir mi? Bütün gün bu konuyu düşünmeye başladım moralim inanılmaz bozuldu…