Merhaba sevgili anneler 5+2 günlük olduğumu öğrendim kese var daha kalp atişi için erken dedi ve 10 ocakda gel herşey yolunda dedi bugün TSH 5.45 çıktı ilaç yazdı 50 mg euthyrox ve 3. gebeliğim bir kızım oldu ilk gebelik de kalp atışı durdu ve kürtaj oldum şimdi 3. Gebeliğim Allah nasip ederse kardeşi olacak ama o kadar içim sıkılıyor ki o kadar korkuyorum ki ya kalp atışı duyanazsam diye dertleşmeye ihtiyacim var doktor kimseye söylemeyin dedi içim o kadar sıkılıyor ki nasıl geçer zaman bilmiyorum nolursunuz duaniza ihtiyacim var