Kızlar kloemen kullandım adetin 12: günü gittiğimde 11mm bugün 18. Gübü gittim 11mm yok çatlamış eğer ilişkiye denk geldiyse gebelik oluşabilir dedi. Bir kere daha Klomen kullanmıştım ama iğne ile çatlamıştı. Yumurta kesin çatlamışmıdır kendi kendine de yok olabilir mi acaba anlamadım ki ilk defa kendi çatladı. Böyle olup gebe kalan var mı. 18 ocakta gel kan ile bakalım tekrardan dedi. Acaba ne zaman çatladı 2 gün de bir değerlendirdik ama