Girlmom Benim doktorum 4 kilo doğup küvöze giren 2 kilo doğup Küvöze girmeyen bebeklerim var dedi. En önemlisi bebek doğunca apgar skoru denen şey. Buda ilk doğunca ilk muayenede yapılıyor. Bebeğin ağlaması lazım, akciğerlerinde sorun olmamasi lazım, vücut rengi, refleksleri ve kalp hızında problem olmaması lazım. Bunlarda sıkıntı yoksa almıyorlar küvöze. Ben de hemşireyim ondan biliyorum :)