Htcgnl Tıbbı genetik bölümüne veya hematolaji ye gidin 2 kaybım var diyin. Ben araştırma hastanesine tıbbı genetik bölümüne gittim yaptılar. Hiç başka doktor falan da sevk etmedi direk oraya gittim. Normal devlet hastaneleri pıhtılaşma testini yapmıyor diye biliyorum yaşadığım yerde yapılmıyordu.