16 haftalik hamileyim benle braber hamiel kalan bir arkadasim var o hissetigini soyluyor ama ben hissedemyorum kasiklarima ara sira agri saplaniyor doktora gittim.normal ilk gebelik oldugu icin 20 de ancak hisssedirsin bazi gebeliklerde 24 u bile bulablyor dedi ben ne zaman hissedicem merak edyorum 16 da hissettigini soyluyor dogru olabilrmi