Nur_ozturkk1 38+1 haftalığım doktor amniyon sıvısının çok azaldığını söyledi haftaya doğum olacak sıvı az olmasından kaynaklı doğum zor mu geçer bilgisi olan var mı?
Baybygirl25 Nur_ozturkk1 nur hanım doğumunuz nasıl geçti insAllah sağlıkla bebisinizi kucağınıza almussinizdr