Gulnarty Kizlar merhaba nasilsiniz insAlah sag salim kucagimiza alalim yavrularimizi bende son 45 gun kaldi insAllah saglikla dogum yapalim sikayetleriniz nedir? Doktor ne zamana koydu dogumu bende 14 Subat ama hayirlisi insAllah 😚💗
2633 Gulnarty merhaba aynıyız seninle bana daha gün vermedi 20 ocakta günü konuşuruz dedi 🫣 Cook ağırım yataktan kendim çok zor kalkiyorum alt tarafım aciyo surekli tuvalete çıkıyorum ara sıra kasılma geliyo bizde böyle ilerliyo 😂bende seni merak ettim
eliff4 Gulnarty benimde son 48 gösteriyor uygulamada ama doğum şekli henüz belli değil gibi doktor kafanı karıştırma dedi 37. Haftada çatı muayenesi yapalım duruma göre bakarz dedi haftaya nstye giricem bakalım ama normal yapamicam sanırım kendi isteğimle sezeryan isticem 😌 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🥰🐣
Hasret3449 Gulnarty 41 gün var ama sezaryen olacağım için daha erken olacak 3 Şubat dedi doktorum sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah ❤️
Gsgsgsgsgs Benim de son 52 gün ilk doğumum olcağı için ne zaman gelir bilmiyoruz ☺️ ama hiç bi hazırlığım kalmadı tam değil telaş sardı önümüzde ki hafta ortalarında başlamayı düşünüyodum sanırım geç kalıcam 😏
Nisbaral Benimde 53 gün kaldı gözüküyor ilk gebelik henüz konuşmadık normal seyrine göre devam edip gidişata göre karar vericez sanırım☺️
rozamomy 51 gün görünüyo, ama ilk doğum ne olur ne zaman olur bilemiyorum hiç 🥹 pelvik ağrılarım oluyo çok fazla, yürürken, oturup kalkarken zorluyo baya 😐 bebiste baş gelisti makata dönmüş bu hafta. Anlicaginiz keyfine bağlıyız 🩷
Gsgsgsgsgs rozamomy acaba bebek doğuma hazırlanıyor o yüzden mi bende sırt ağrısı dışında ağrı yok ben 40 haftayı beklemek istemiyorum 😔tabi sağlıklı ve hayırlı zaman ne zamansa o zaman olur inşallah
gmdy Benim de 36 günüm kaldı Ocak mı olur Şubat mı bilmem yavrukuş ne zaman gelirse🌸 geceleri sürekli kalkma, kramplar, yatarken sağa sola dönmede zorlanarak yuvarlana yuvarlana gidiyoruz🥹 bir de geceleri aşırı terliyorum sizlerde de var mı kızlar
mahirsmom gmdy benim de uygulama son 44 gosteriyor ilk doğumum ne zaman olur bilemem ama en geç şubat ortası olur inşallah. İki üç gündür ben de geceleri sıcaklayıp uyanıyorum. Terleme yok ama sıcak basıyor yani yeni basladi bu da. Zaten uyuyamıyordum bir de bu çıktı. 😄 Bir de yine iki üç gündür ara ara kasıklarda batmalar oluyor umarım normaldir bunlar. Bebeğim hep baş gelişti yarın kontrolümüz var bakalım inşallah son haftalarda aksilik olmaz da normal doğum olur
rozamomy Gsgsgsgsgs hiç bilmiyorum ama daha erken mümkünse biraz daha geç hazırlanmaya baslasin 😑 geçen gece artık dayanamayıp acile gittim kasıkta da ağrı oldu çünkü . Sancı çıktı bir iki kere 50 civarı, doktor takip et ağrılarını dedi sadece
gmdy mahirsmom Sıcak basması oluyor + terleme saç diplerime kadar ıpıslak uyanıyorum uykudan🥲😀 Ben de aksilik olmazsa normal doğum istiyorum sağlıkla gelsinler inşallah
Sab16 Gulnarty seninle aynıyız benim de 15 Şubat’ta doluyor günüm ama sezeryan istiyorum 8-10 Şubat arası alırız bebiş beklerse dedi son 36 gün kalmış oluyor öyle olursa tabi hanfendi daha erken gelmek isterse 38 de falan bilemiyorum heycan korku sabırsızlıkla gün sayiyorum 🥰🌸
rozamomy eliff4 ödem olur illaki, ama tansiyonu kontrol etmekte fayda var. Son haftalarda gebelik zehirlenmesi yaşanabiliyor dikkat etmemiz gereken zamanlardayiz
ikicocukannesi__ eliff4 hem sisip hem kan topluyor 22 kilo aldım ödem olduğunu düşünüyorum burnum gözlerimin altı ellerim patlamak üzere
Narincicek Gulnarty Son 47 günümüz kaldı 40. haftaya. Son 1 haftadır baya kasılmalarım arttı. Dün gece sabaha kadar sancım vardı. Gece sabaha karşı sancı ile uyuyakalmışım sabahta sancıyla uyandım. Bu saat oldu hala ara ara düzensiz devam ediyor. Dün kendimi çok yordum acaba ondan mı diye düşünüyorum. Dua edin lütfen erken doğum olmasın. İlk çocuğum 36 haftalıkken gelmişti.
EsK07 Gulnarty Son 53 görünüyor ama sezaryen olacak, henüz net tarihi konuşmadık. Kıyafetleri yıkayıp ütüledim ancak çantayı henüz hazırlamadım. Onu da en geç bu haftasonu hazırlamayı düşünüyorum. Bel ağrısı ve pelvik taban kemiği ağrısı baya zorluyor artık. Yürürken ve yatakta dönerken inanılmaz acı çekiyorum
eliff4 rozamomy tansiyon falan her kontrole gittiğimde ölçtürüyorum ama nerden anlaşılır ki öyle birşey olsa
EsK07 rozamomy Normal bu zamanlarda diyor. Hem bebeğin baskısı hem de vücudun doğuma hazırlık yapmasıyla ilgiliymiş. Kaslar gevşediği için oradaki kemikler hareketleniyormuş
Merve-metin Gulnarty uygulamada son 49 gün ama sezeryan olacam dr şubatın ilk haftası gibi alırız dedi tarih vermedi kontrolde belli olur artık. Bel sırt ağrısı gece uyuyamama sorunu vardı bide üstüne yalancı sancılar başladı 🤦♀️ sağ sağlim kavuşalım bebeklerimize inşallah 🙏🏻