Begumsen Göğsümün bir tarafı çok fena yara oldu emzirirken çok acıyor, lansinoh krem ve gümüş kapak kullanıyorum ama fayda yok. Başka önerisi olan var mıdır
hamcokelek33 Ayva çekirdeği jeli bide tahinin üstünde kalan yağı duymuştum, bi araştırın isterseniz çok geçmiş olsun 🩷