Glsrnergl Kizlar 31.haftadaym boyle ayaktayken rahimde baski hissediyorum hep duramiyorum boyle idrar gelir gbi normal mi bu randevumada çok var daha
anonimuye Glsrnergl merhaba ne yaptnz acaba bnmde hergun olmuyor ama bigun iyiysem diger gun dedgnz gbi oluyor uzanınca bişe yok
Glsrnergl anonimuye doktora gttm aciklik falan var mi bakti hicbirsey yok bebegn kilosundan bski hissedeblrsn dedi en son ihtimal de idrar enfeksiyonu olablr ddi onu da yapamadım
Glsrnergl Celikss canm bn pazrtesi tekrar gttm bebegm esi asagida sanirim bn o yüzden boyle hissediorm tabi herkesin ki farkli