yusracim eğer ki betam düşerse kanamda kürtaj olmuyorsun kimyasal gebelik geçiyorsun evde ama beta düşmüyorsa az az yukselıyorsa o zaman kürtaj oluyorsun kürtajdan sonrada betan düşüklük yoksa dış gebelık dıyprlar o zaman da ilaç kullansın ben kürtaj olduğumda betam 719 du kürtajdan sonra 200 fln düştü