Kızlar haftaya 22 haftalık olucam detaylı ultrason randevum var detaylıdan çıktıktan sonra kendi doktoruma da görünmeli miyim sonuçlara falan bakacak mı yoksa detaylıda doktorun bakması yeterli mi ona göre aynı güne doktoruma da randevu almayı düşünüyorum da ya da bi daha ki ay gideceğim de mi söylemeliyim sonuçları