Sevgiiss öncelikle hayırlı olsun. 1. Si lütfen sakin ol ve kendini hiç kimseyle kıyaslama her gebenin süreci farklıdır😊 . 2. Si stres yapma bebeğin etkilenir. Testlere gelecek olursak 1. Test zaten negatif onu bir kenara bırakalım. 2. Test pozitif görünüyor. Düşük değer olması da önemli değil. Tam 48 saat sonra bir test daha yapyır en az 2 katına çıkarsa sağlıklı gebelik demektir. Evet 3-4 katına da çıkabilir ama çıkmak zorunda değil yani.