Hanımlar şuan 23 haftalığım 19. Haftadan beri perinatolojiye randevu almaya çalışıyorum bi boşluk dahi bulamadım vakti geçiyor nasıl yaptırıcam doktor bana 23-24 haftaya kadar yapılır demişti yani 1 hafta sonra yaptıramayacak mıyım detaylı ultrasonu ? Özelde yapmak istemiyorum hem bulunduğum bölgede sadece bir hastanede yapılıyor bunlar da yoruma dayalı yapıyolarmış herhangi bir belge vermiyorlarmış kliniklerde de kesinlikle belge verilmiyor yine yoruma dayalı sohbet üzerine diye belirtiyorlar o yüzden üniversitede kesinlikle yaptırmak istiyorum