Premsescik Boşaltma istasyonu olan 3000 serisini almak istiyorum hem bilindik marka iyide bi marka diye kullanan varmı aranızda alıpda pişmanlık yaşamakda istemiyorum kullananlar varsa yorum yaparsa sevinirim
AnayimBenAna_ Premsescik görümcem kullanıyor memnun değil. Robot alacaksanız roborocktan başka markaya bakmayın bence
myavocado Premsescik ben kullanıyorum iki senedir, memnunum ben. Kv.demde Tefal var o çok sorun çıkardı ben Philips aqua 3000′den razıyım 😅
Beydos Premsescik bende 3000 serisi kullanıyorum ama boşaltma istasyonu yok çok memnunum valla elim ayağım resmen
Zemree28 AnayimBenAna_ dreame l10s pro gen 2 kullanıyorum çok memnunum çekim gücü yüksek çok iyi robocok ve philipse göre media market ve vatanda baktım satıcı hepsinin üretim yeri Çin dedi xiaominin markasının ürünü dedi dreame için. philips roborock gibi markaların iyi ve üst modelleri güzel bence
AnayimBenAna_ Zemree28 iyi ve üst modellerini almak mantıklı canım zaten roborockta s serisi öneriliyor mesela en çok