UMMAHNVRL Kubraa-1 Benimde son adet tarihim. Yani şu an 2-3 gün gecikme yaşıyorum. Ben adetten önce evde kendim test yaptım hepsinde çift çizgiydi, sonra hastanede kan testi verdim pozitifti. Bugün de doktora gittik keseyi gördük şükür.
Dilo1 Kubraa-1 Kubraa-1 benimde 5 aralık. Bebek bekliyordum zaten adet günümde idrar testi yaptım negatifti pazartesi kan verdim 11 çıktı bugğn tekrar verdim onun sonucunun çıkmasını bekliyorum bakalım hayırlısı
Ozlemmm3535 Kubraa-1 son adet tarihim 5 aralık 19unda çatlatma iğnesi oldum 31 aralıkta test yaptım negatif beklemedeyim regli olmadım henüz 🥹🥹
Ozlemmm3535 UMMAHNVRL adet döngün nasıl canım kaç gün Ben de 5 Aralık‘ta regli oldum 19 Aralık‘ta çatlatma iğnesi yapıldı 31 Aralık da test yaptım negatif az önce yaptım yine negatif Uygulamaya göre yarın regli olmam gerekiyor Ama bu ay yumurtlama geç oldu sanırsam Yumurtlamadan kaç gün sonra test yaptın sen canım?
-guzelanne1 Benim 4 Aralık adete üç gün kala yaptım negatif çıktı adette olmadım bu güne randevu aldım kadın hastalıklarına kesik süt gibi penirimsi akıntım oluyor hem ona baktıracağım hemde bi kan testi vereceğim beta belki vardır
Kubraa-1 -guzelanne1 belki değer küçük olduğu için idrarda çıkmamıştır , gönlünüze göre olsun inşallah kan baktırırsanız haber verir misiniz umut olur bekleyenlere 😊😊
-guzelanne1 sendekimsinnn erken gebelik yapmıştım profilim de var hatta bakmak isteseniz ilk yaptığımda hafif silik var gibi geldi iki gün sonra tekrar yaptım koyulaşma olmadı bu günde doktora gittim alttan muayene etti gebelik göremedi mantar olmuşum onun için ilaç vermeden beta istedi ama yarın sabah vereceğim bu gün işim çıktı veremeden ayrıldım hastaneden bakalım
sendekimsinnn -guzelanne1 baktımda canım çizgi göremedim ama bellide olmaz hala adet olmadıysanız bi umut vardur demekki