Sevgiiss sadece kendimden örnek vermek istiyorum ben adet gecikmemin ilk günü 23 ile öğrenmiştim bu durumda sizinde 2 günde bir 2 ye katlayacağını düşünürsek 2 gün sonra 12 4 gün sonrası ise 24 olur. Çok erken sadece bende ilk öğrendiğimde değerin azlığından endişe etmiştim ama sonra sağlıklı şekilde ilerledi çok şükür bu yüzden değerlere göre endişe edip üzülmeyin en azından regli gecikmenizin 2. günün bekleyip tekrar bi kan verebilirsiniz hayırlısı olan neyse o sizi bulsun inşallah. Eğer sağlıklı bir gebelikse zaten sizindir ne olursa olsun, değilse olmamasında bir hayır vardır tevekkül edip sabredin stres yapmak sadece sizi üzücektir. Malesef ki ne kadar endişe ederseniz edin net sonuç için zamana ihtiyaç var.
Hayırlısını dileyin değerlere takılmayın kısacası gönlünüzce olsun. <3
Tabi bu süreçte yinede gebe olduğunuzu düşünerek temkinli hareket etmeniz en doğrusu.