Melegimgeliyor o an sadece o sancıdan kurtulmaya odaklandığımdan pek bişey de hatırlamıyorum renkli gözlü bi kadın doktor hatırlıyorum çakır gibiydi gözleri bakalım o mu🤔 ama gerçekten devlet hastanesiyle ilgili bütün önyargıları yıkacak bi ekipti Allahın sevdiği kulu muydum yoksa hepsi mi iyi bilmiyorum o taşkınlığımı öyle alttan aldılar öyle idare ettiler ki onların yerinde olsam beni haşlardım ama Allah razı olsun elinden geleni yaptılar sonra daha sancı alabilirdim buna yasal olarak hakları vardı yorgun düştüm farkettiler sezaryene aldılar Allah hepsinden razı olsun ben çok memnun kaldım🙏🏼