Tgbakrc Arkadaşlar 11. Haftaya kadar aşırı derecede kabızdım . Tuvalete giderken hep korkuyordum . Şimdi 12+0 olduk . Ve yaklaşık 1 haftadır o kadar güzel tuvalete çıkıyorum ki hayret ediyorum bu normal bir şey mi ?
Nese21 Tgbakrc evet bende yaşadım o durumu ama sürekli olmaması iyi bence ikisi de sürekli olsaydı sıkıntı olurdu bizim için