denizannee Söylediklerine katılıyorum ancak bi farklı düşünce olarak veya ek olarakta şunu eklemek isterim. O kadar alışılmış oluyor ki forma bir şey olunca direk post açmak diğer hamilelere sormak geliyor ilk akla. Buna iç rahatlatmak diyebiliriz bilgi edinmek diyebiliriz destek moral istemek diyebiliriz bilemiyorum... benim takıldığım şey bundan sonrası aslında. Direk olarak postu açan kişinin durumu psikolojisi düşünülmeden hamile biri olduğu düşünülmeden ‘’eee biz napalım şimdi , bunu buraya yazcağına bi doktora git, biz nerden bilelim ne saçma post...vs’’ gibi yorumlar geliyor. Benim sitemim de bu kişilere yani ben de diyorum bi doktora git istersen diye ve ya gitmelisin diye ama üslubu var önce yorumluyorum biliyorsam sonra diyorum bunu kibar bir şekilde. Böyle yazanlar olunca tabi post sahibi de dediğiniz şeyleri demek zorunda kalıyor. Bu şekilde olunması da yanlış ama genel anlamda da herkes istediği postu üye ise açabilir düşüncesini de savunuyorum bir yandan. Tabi dalga geçilmediği abes postlar olmamak şartıyla..önemli olan aklı başında insan olunması, hoşgörülü, kibar ve saygılı olunması.