Merhaba arkadaşlarım.
Ben şiddetli bir grip geçiriyorum.23 haftalık hamileyim.
Düşmeyen ateş,boğaz ağrısı, halsizlik derken kendimi acilde buldum
Serum takıldı onunla bir tık ayaktayım ve antibiyotik kullanmaya başladım ( augmentin 1000 )
Sorum şu ki antibiyotik kullanırken vitaminleri içebilir miyim ?
Demir, decavit, omega, magnezyum kullandığım vitaminlerim
Şimdiden teşekkür ederim☺️