Arkadaşlar bugün itibari ile 12+0 olduk . Ama bende mide bulantısı inanılmaz derecede azaldı . Dünden beri de hafif bel ağrım var en son 10 gün önce kontrole gitmiştim . Ve aşırı iştahım açıldı . Bu normal mi ya bebeğe mi bir şey oldu diye çok korkuyorum . Doktora bile gitmek istemiyorum sırf bu yüzden . Benim durumum da olan var mı ?