Kahvedelisi benimde öyleydi aşırı ağrı ve batma vardı bebek düşünüyorduk o ara gebelik belirtisi diye düşündüm hamile kaldım ama doktora gittiğimde sol yumurtamda bir kist oluştuğunu söyledi sizde bir baktırın bence hamileliğin ilerleyen haftalarında geçiyormuş zaten biraz dikkatli olmak gerekir sadece.