Kbradll Arkadaşlar 13+6 haftalığız çok şükür biraz yürüyeyim bel ağrım ve genitalime baskı oluyor gibi ağrı oluşuyor normalmi acaba
Kbradll Turuncukadin yarın kontrolüm var sarı akıntım vardı evet ama çok şükür oda bol su içince geçti sadece böyle olması altta olmasındanmı bilemedim
Turuncukadin Kbradll evet bak sarı akıntı vajinal enfeksiyon belirtisi olabiliyor. Gidince söyle bence doktora mutlaka