Benim bat 9 -10 Ocak. Ovüslayon testi yaptım. 26 Aralık pik gündü. Bende hiçbir belirti yok. Sadece yumurtlama gününden sonra sol kasığımda ağrı ve batma oldu. Şu anda da hafif şekilde sol kasığım da kasılma var. Ama psikolojik olduğunu düşünüyorum. Bu güzel gecede Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla sıhhatle. Bu arada test ne zaman yapmaya başlamam lazım kızlar ?